م عاشق اسم آراز و آراد هستم 🥰
دایان
دیار
بِهنیا
نیک
رامان
من ف میکردم بچم پسره اسمشم علیسان گذاشته بودم🫤
من اسم پسرم شد ارسام
آیهان
آیکان
نیهاد
هامیم
شاهان
سراج
اسم پسرم رو میزارم( بردیا)
اگ پسر باشه قطعا میذارم امیرعلی🩵 هیچ اسمی قشنگتر از علی نیست، ن تکراری میشه ن قدیمی💖
علی گلم😍🩵🩵
من اگر پسلی بود میذاشتم امیرعلی🌼
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.