آزمایش قندم تماااام😍

۶ پاسخ

خدا رو شکر سخت ترین ازمایش دوران بارداری😁😁😁😁

سلام عزیزم تو هفته های اول چه علائمی داشتی؟ تو سونو فهمیدی دوقلو داری؟

آره منم همین بودم از گرسنگی آدم اذیت میشه

تحمل گشنگیش سخته به نظرم

خداشکرگلم

بسلامتی عزیزم🥰چند هفته رفتی دکتر برات نوشته بود؟

سوال های مرتبط

zahra zahra قصد بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۹ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد