فقط ناشتا بالاست
قند ناشتات زیاده بقیه خوبه
قند ناشتا باید کمتراز۹۲باشه اما طبق آزمایشگاه گفته کمتر از ۹۵طبیعی اما قند یکساعته با دوساعتت نرمال
بالاست متاسفانه …
فکر میکنم مال تو ناشتا ۹۷دراومده
ناشتا باید زیر ۹۲باشه
دو ساعت بعد هم بین ۱۲۰با ۱۳۰یا کمتر
قندت بالاعه عزیزم
ناشتا یکم بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.