سلام مادرای عزیز بتام شده ۱۸۵۲ یعنی چند هفتمه

۷ پاسخ

من ۴ هزار و ۵۰۰ بود ۴ هفته بودم

۵ هفته

تا بری سونو گرافی

طبق آخرین پریودی حساب میکنن ربطی ب بتا ندار

واااای عزیزم خداروشکر مبارکه علائمت چی بود

علامتون چی بود مثبت شدین؟!

اینجوری تشخیص نمیشه داد باید سونو بدی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته یازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری