بیمارستان بهبود یا بین المللی؟

۱۵ پاسخ

من دکترم بهبود و شهریار و محلاتی هس که بهبود میرم واقعا هم تعریفش خیلیه

عزیزم مطمئنی تسبیحی خودش پول نمیگیره؟؟

عزیزم دکترت واسه سزارین چقدر میگیره

قطعا بین المللی

بین المللی اسمش بزرگه فقط
من دکترم با شمس و الغدیر قرار داد داشت
من رفتم شمس خیلی راضی ام

من از شانس دکترمو عوض کردم مبصری هست اونم بین المللی و سجاد هست
من دوس داشتم بهبود برم 😕

بهبود

من قراره بهبود زایمان کنم

بین المللی

من میرم بهبود همیشه اونجا رفتم

دکترت کیه؟

بین الملی

منم دکترم بهبود و شهریار هست

قیمت گرفتی؟

بین المللی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری