۱۳ پاسخ

لیا،لنا

لیانا

لیا قشنگتر و خاص تره😍

اسم یه چیزه سلیقه‌ای شاید از نظر شما خوب باشه ولی از نظر من نه یا برعکس مهم اینه شما چی دوسدارین همونو انتخاب کنید
انشالله نامدارو عاقبت بخیر باشه

سلین هم قشنگه

اسم پدر و مادر مینویسی میاره

نیلماه هم قشنگه اگه دوست داشتید

آسمین و آیسین و آنیا آدلیا

بنظرم کار قدیمی و جدیدش اصلا نداشته والا اسمای قدیمی خیلی قشنگ‌تر از این جدیدا هستن و خیلییییییی هم زیاد شدن
ببین کدومش ب دلت میشینه با خودت مرتب تکرارش کن ببین کدومشو دوس دلری همینجوری واسه خودت صدا بزن
ستاش خیلی خوشگله😍ولی نظر شخصی من دلوین ک مهرسانا ...لیانا هم قشگنها ولی این دوتا بیشتر ب دلم نشست

لیانا

بذار لیا😍😋

مهرسانا قدیمیه، دلوین خیلی زیاد شده یه دوره ای لیانا کم و خاص تره

همه قدیمی ان

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری