۱۰ پاسخ

نورا.دلانا.مهرسانا.ماهلین .دلوین هم خیلی قشنگه منم اول میخواستم دلوین بزارم

دلوان شیکتره

منم یکی از قل هامو دلوین انتخاب کردم 😍

قشنگه منم میخام بزارم دلوین

خیلی قشنگه😍😍

قربونت 😘

اسم قشنگیه اما ببین اسم خودت وهمسرت چیه براساس حروف اول اسم خودتو شوهرت هم میتونی انتخاب کنی درکل بازم سلیقه ای هستش من اسمم سمیراست اسم شوهرم نیما اسم دخترمو نفس انتخاب کردیم حروف اولش اسم شوهرمه حروف آخرش اسم منه بازم خودت باید تصمیم بگیری گلم درکل نامدار باشه🥰

اره دلوین خیلی قشنگه😍

دلساهم قشنگه دلوینم قشنگه

اسم سلیقه ای نمیشه از کسی پرسید

سوال های مرتبط

مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی