به نظرتون اسم پارمیس قشنگه یا دلوین؟

۱۳ پاسخ

پارمیس. قشنگ تره عا

پارمیس

جفتش قشنگه عزیزم

دلوین

دلوین خیلیییی زیاد شده

دلوین

دلوین

دلوین

دلوین

دلوین

دلوین😍
منم اسم یکی از دخترام رو میزارم دلوین🥲🥰

دلوین

دلوین

سوال های مرتبط

مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی