خانوما بنظرتون اسم آیناز قشنگه یا دلوین🧐🧐

۱۳ پاسخ

دلوین خیلی خیلی خیلی تکراری شده همه همش دلوین. آیناز م قدیمیه بنظرم

دلوین خیلیا گذاشتن عزیزم آیناز خوش آهنگه دوست داری با چی شروع شه چ جوری باشه

اسم دخترم آیناز هست اسم این یکی رو هم آیدا انتخاب کردیم

به نظر من آیناز قشنگ تره😍

قطعا دلوین

دلوین قشنگتر و جدیدتر هست اما با خیلییی زیاد شده،آیناز هم به نظرم مناسب بچه های این دهه نیست،مال دهه هفتاد و هشتاد بود

تکراریه دلوین دیگه همه گزاشتن
ایناز هم زیاد جالب نیست به نظرم ولی هر جور خودتون صلاح بدونید

دلوین

دلوین خیلی قشنگ تره ولی تکراری شده

دلوین خیلی قشنگ تره عزیزم

دلوین

دلوین جدیدتره

دلوین من دوستدارممم

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری