چرا من الان ۳۸ هفته ام نباید باشه🧐🧐🧐🙁🙁🙁

۱۵ پاسخ

حالا شما خوبين..ما چي بگيم؟ازبس حساب كتاب كردم موهام سفيد شد🥺

وااای منمممم☹️☹️☹️

چون دیر اقدام‌کردی🤣

خواهرم منم دلم میخواد بخوابم موقع زایمان بیدار شم انقد حالم بده که نگو

هوووو تازه اول راهی خواهر صبرررر

برعکس من وقتی تکون میخوره دوست دارم بمونه تو دلم هیچ وقت بیرون نیاد فقط مال من باشه🥺

واقعا چراااااا🥹

کاش یه فنر داشت ایندمرحله جامپ میکردیم ب مراحل بعد🤭

وای آره کاش بسلامتی زودی بگذره

چرا هفته ۴۰ نباشه 😢 ۳۸م خیلی دیگه مونده تا تهش دو هفته زیادهههع

نه اتفاقا خیلی سخت میگذره

میگم رسیدگی کنن😂🌸

😂😂😂

منم دلم میخواد زود بگذره

منم باهات هم نظرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵تیـــــام🩵 مامان 🩵تیـــــام🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری