به نظرتون اسم رسا قشنگه یا کیان؟

۸ پاسخ

رسا تک هست کمتر شنیده شده و خوش آواست .🥰کیان دیگه هرخانواده ای یه کیان داره

صد در صد رسا

رسا رو دوستندارم نظر شخصیمه شبیه به رستا هستش
کیان بهتره

اَرشا هم به اسما میاد، معنیشم یعنی دلیرمرد، شجاع😍

راستش یکم دخترونس🙃
ولی من بودم چیزی که دوست داشتم رو میذاشتم کاری به نظر بقیه نداشتم، اطرافیانم اولش شاید خوششون نیاد بعدش که بچه یکم بزرگ میشه میبینن چقدر قشنگه اسمه

رسا دیگ چیه

کیان

با احترام رسا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری