با احترام نه عزيزم قشنگ نيست
يه اسم قديمي در كنار اسم مدرن با هم قشنگ نيست اصلا
قشنگ نیست
هر دو اسم قشنگن اما به تنهایی
منم دو اسم دوستندارم رسا به تنهایی قشنگ تره جدید تره
عزیزم قشنگه اما با احترام ب نظرت من کلا دو اسمه نمیپسندم
محمد ب تنهایی قشنگتره
رسا ب چه معناست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.