رادین به تنهایی بهتره
خیلی طولانیه محمد رادین و دو اسمه میشه بچه و به اسم پریناز هم نمیاد بازم این نظر شخصی منه
بزار محمد رادوین قشنگ تره
بنظرم آراز خیلی ب پریناز میاد
قشنگ پریناز پرهام این قشنگ تره
پریناز محمد
پریناز رادین نمیدونم
عزیزم اسم پریناز خوشگله ❤️محمد رادین رو نیستم چون ب پریناز نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.