قدیمی شده
اصلا قشنگ نیس
اصلا قشنگ نیست
خیلی سنگینه یه اسمه بزار
ایرانی بزار
عالیه😍
خوش صدا وباابهت
ولی ما یکی داریم خیلی شلوغه
قشنگه اسم داداش کوچیکه منم همینه ولی میگه دوستام حسین صدام میزنن
من نمیپسندم، محمد خالی بهتره
یابزارمحمدویاحسین
قشنگه امیرحسین هم من دوست دارم
ولی خودمون تصمیم داریم بذاریم ایلیا
سلام عالیه..
سلام عالی اسم پسر منم محمد حسین
سلام خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.