۱۴ پاسخ

نورهان حسین بزار
معنیش میشه پادشاه نور و نیکی ها

محمد حسین ترکیبشو دوس دارم قشنگه

بنظر من محمد 😄

محمد حسین قشنگه

بنظر منم محمد حسین قشنگتره

دو اسمی نزار هرکی یچی میگه

اسم پسر منم حسین یکی از زیباترین اسم ها 😍😍
دو اسمه بیشتریا نصفه صدا میزنن یا محمد یا حسین

اگه اطرافیانت کامل میگن اسم رو بزار محمد حسین
اما اگه قراره بعدا یکیش رو صدا بزنن یا بگن حسین یا محمد بزار همون حسین

محمدحسین رو بیشتر میپسندم

حسین قشنگ تره منم میزارم حسین
کلا با دواسمه موافق نیستم
بقیه کامل که صدا نمیزنن

حسین
اگ محمد حسین بزاری
دو اسمی میشه یا حسین صداش میزنن یا محمد

حسین ساده قشنگه خیلی

تو دلیلشو‌بگو چرا اینا پ بقیه بگن😑

حسین تنها قشنگ تره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین ❤️ مامان حسین و هامین ❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات 💕 مامان آبنبات 💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی