۱۶ پاسخ

حسین
من کلا با اسامی ۲ اسمه موافق نیستم

حسین بنظرم خیلی قشنگه

اگر موقع صدا زدن واقعا همون دواسم رو صدا میزنید دواسمه قشنگه...ولی اگر قراره یه اسم صدا بزنی همون یه اسم رو بزار ...
بعضی ها دواسمه میزارن بعد فقط یکیشو صدا میزنن

محمدحسین قشنگه
ولی من همسرم که اسمش امیرحسینه میگه بچه باید اسمش تک باشه چون همه من و حسین یا امیر صدا میزنن
حالا بنظرم حسین آقا 😍😘

من امیر حسین بیشتر دوست دارم 😊

محمد حسین

حسین بهتره باز هرچی صلاحه گلم

محمدحسین

الهی نگهدارنده اسمش باشه به حق این روزا
قدمش مبارک باشه 😍
خادم اقا اباعبدالله باشه الهی 😍😍😍

محمد حسین

بدون شک محمدحسین😍😍😍😍😍

حسین ❤️

محمد حسین عاااااالیه

هر دو، لباسشم قشنگه، الهی بسلامتی و دل خوش تنش کنی😍

سلام من محمدحسین دوست دارم🥲

اسم حسین

سوال های مرتبط

مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣💙 مامان جوجه کوچولو🐣💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان مهـــــــوا✨❤️ مامان مهـــــــوا✨❤️ ۷ ماهگی