۱۸ پاسخ

ببخشید انتخاب باخودته ولی این بچه آینده داره والان حتی کسایی که این اسمارودارن دیگه این اسماروندارن. اسم ها همه داره جدید میشه وهرچی جدیدترباشه بهتره.اسم عربی خیلی قشنگم داریم بگردپیداکن.بنظرم قشنگ نیستن .بازهم ممنون ازنظری ک خواستی

فواد خالی خیلیییی قشنگه

هیچکدوم

اسمی که انتخاب میکنید در آینده روی عزت نفس بچه و اعتماد به نفسش تاثیر میذازه، شاید تا قبل از اینکه وارد جمع همبازی ها بشه مهم نباشه براش ولی بعد از اون اثرات روانی به دنبال داره، اسم عجیب نذارید هرچند گذاشتن این اسم ها الان عجیب به نظر میرسه

فواد تنهایی قشنگ تره

هیچ کدوم ... هر دو عربی اند و متفاوت از زبان و فرهنگ ما !!!

ب جای عبدالفتاح فاتح بذار
شیک و امروزی

محمد فواد قشنگه 😍

فواد خالی

خودم از اسم های عجیب و جدید خوشم نمیاد ولی خدایی عبدالفتاح؟😑

فواد قرآنی هست
عبدالفتاح هم اسم خدا هست

فواد و فتاح به تنهایی قشنگترن عزیزم

میدونم اسم های جدید هست ولی از اسم های جدید خوشم نمیاد

نع عرب نیستم

عرب هستین؟

عبدالفتاح👌🏻

این همه اسم.

جدی میگی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣💙 مامان جوجه کوچولو🐣💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان💙👀 مامان آیهان💙👀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا☘️🐥🥕 مامان نیلا☘️🐥🥕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای نازم🎀🌙 مامان دخترای نازم🎀🌙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۷ ماهگی
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارز🌹💖 مامان دلارز🌹💖 هفته سی‌وهفتم بارداری