سلام دوستان اسم محمد صالح ب نظرتون قشنگه

۱۲ پاسخ

خیلی هم قشنگه و اصلا قدیمی نیست ،، اگه قرار باشه همه اسمای جدید بزارن اسم قشنگا رو باید از ثبت احوال بردارن،
خیلی هم قشنگه

با احترام نه عزیزم اگه محمد دوست داری با چیز دیگه ای ترکیب کن صالح قدیمیه

خیلی قشنگه😍

به معنی واقعی کلمه اسم یچیز سلیقه ایه و اسمی که بنظر من قشنگه شاید بنظر شما نباشه و یا برعکس محمد که خیلی قشنگه حالا من یکی دوتایی دوست ندارم اما محمد صالح هم شیکه 😍

خیلی اسم قشنگیه😍

خیلیم قشنگهههه
هیچوقتم قدیمی نمیشه
چیه اخه این اسمای جدید

خیلی قشنگه❤😍

خیلی هم عالیه عزیزم

محمد امین هم خوبه عزیزم
ولی خودت ببین کدوم بیشتر به دل میشینه

خیلی قشنگه

عالی عالی عالی

بله قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وششم بارداری