مامانا اسم کیان قشنگه؟

۹ پاسخ

من دخترم کیاناست دوست دارم پسر شد کیان بزارم ولی دخترم نمیزاره

بله خیلی قشنگ و اصیل

بله عالیههههه

خیلی قشنگه و اصیله

به نظرم کیان از اون دسته اسم هایی هست که همیشه مد می مونه و تکراری نمیشه

اره خیلییی😍😍

آره خیلییب

اره قشنگه

بله ک قشنگه و خوش آوا اسم پسرم کیان اصن تکراری نمیشه همیشه برام تازس

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد