اسم کیان قشنگه بزارم خواهرا؟

۱۰ پاسخ

آره گلم قشنگه هراسمی به دلت بشینه قشنگه

اره قشنگه عماد هم قشنگه

اره

منم کیان میخوام بزارم از اول ازدواج همین اسمو گفتیم خیلی اسم خوبیه من که به دلم میشنه

اره عزیزم

آره من دوسدارم

من عاشق این اسمم،از مجردیم گقتم پسردار شدم حتما میذارم کیان،نمیدونم صلاح خدا چیه برام،ولی پسر باشه میذارم کیان

اره

آره عزیزم

اره

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی