تاپيك قبلي واست چند تا دوتايي گذاشتم
هر دو قشنگه عزیزم
اگه برات مهم نباشه که پناه خیلی خیلی زیاد شده و خاص نیست
ولی پگاه همچنلن خاصه و کم
پناه خوبه
پناه قشنگه😍
خیلی زیبان ولی تکراری شدن ، زیاد شدن
هردو قشنگه
پناه خیلی قشنگه
پگاه قشنگه
پگاه خوب نیست مسخره میکنن میگن پنیر پگاه
ولی پناه نفس رستا گیتا اینا عالیه بنظرم گلم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.