هرچقدر از قشنگیشون بگم کم گفتم♥️💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
من میگفتم اگه بچم دختربشه اسمشو میزارم نیلماه که نشد
اسم نیلماه خیلی قشنگه
پناه خوش تلفظ تره
نیلماه
منم پناه رو دوست دارم ولی بازم سلیقه ایه.هرکدوم به دل خودت میشینه
پناه ❤️❤️❤️
نیلماه
من کلا اسم خیلی تکراری دوست ندارم
تو مدرسه از هر ۱۰ تا بچه ۵ تاش میشه پناه
اگه فراوونی برات مهمه پناه خیلی زیاد شده ولی خب هردو اسم انقد قشنگه من نمیتونم انتخاب کنم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.