دختراااا اسم دخترمو انتخاب کردم😍 نیلماه قشنگه؟؟؟

۱۹ پاسخ

اره منم میخوام نیلماه بزارم
اما همسرم میگه تلفظ میکنن نیلما

😍😍عالیه

آره قشنگه

خیلی قشنگه مبارک باشه🥹💖

اره عزیزم منم اسم دخترمو می‌زارم نیلماه

اره قشنگع هیلماه هم خوبه

خیلی قشنگه منم میخوام بزارم محیا

بینظیره

خیلی قشنگه بسلامتی بغل بگیری عزیزم

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه😍

خیلی نامدار باشه

آره خیلی قشنگه😍نامدار باشه عزیزم

عالی هست واقعا قشنگع

خیلییییی😍

آره گلم خیلی نازه

عااالی مبارک باشه

خیلی

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری