اسم دخترمو انتخاب کردم دلارا قدیمیه؟🥲

۹ پاسخ

مهم قدیمی و جدید نیس هر اسمی که به دلت میشینه بذار

خیلی هم زیباست😍
ولی بنظرم اگه بزارید دلارام از نظر زیبایی آوا و تلفظ خیلی راحت تر و گوش نواز تره

مهم خودتی که به دلت بشینه وگرنه اسم قدیمی و جدید نداره

اسم دخترم دل ارا خیلی اسمشو دوست دارم

نه اسم دختر من دل آرا هر دفعه صداش میکنم لذت میبرم از آروم دلم

قشنگههه

اتفاقا اسم قشنگیه دلا....دلارام ...دلارا این سبک اسمو منم دوست دارم

نه خیلیی قشنگه منم اگه بچه‌م دختر بود میخواستم بذارم دلانا 🫠

نه عزیزم مهم اینه به دل خودت بشینه

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان sedna💜 مامان sedna💜 هفته بیست‌وچهارم بارداری