مهم قدیمی و جدید نیس هر اسمی که به دلت میشینه بذار
خیلی هم زیباست😍
ولی بنظرم اگه بزارید دلارام از نظر زیبایی آوا و تلفظ خیلی راحت تر و گوش نواز تره
مهم خودتی که به دلت بشینه وگرنه اسم قدیمی و جدید نداره
اسم دخترم دل ارا خیلی اسمشو دوست دارم
نه اسم دختر من دل آرا هر دفعه صداش میکنم لذت میبرم از آروم دلم
قشنگههه
اتفاقا اسم قشنگیه دلا....دلارام ...دلارا این سبک اسمو منم دوست دارم
نه خیلیی قشنگه منم اگه بچهم دختر بود میخواستم بذارم دلانا 🫠
نه عزیزم مهم اینه به دل خودت بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.