مرسی خوشگلا بابت جواباتون
هرچی دوست داری بزار هرکیم گفت پناه زیاده جوابشو بده ب کسی ربطی نداره ادم اسم بچشو چی میزاره
وای کل ایران گذاشتن پناه
پناه
پناه.
پناه
پناه نازه
من وقتی این اسم رو میشنوم یه دختر بچه خوشگل و قشنگ و آروم میاد توی ذهنم
پناه ناز تره
پناه قشنگتره
پناه
مانیا خوش آواز نیست بنظرم
پناه
مانیا
پناه خیلی زیاد شده
من مانیا رو بیشتر دوست دارم
هردو ولی پناه پرمفهومه
پناه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.