اسم دختر مانیا قشنگه🤔

۸ پاسخ

از اسمش خوشم میومد توی یکی از اولین رمانایی که خوندم بود.
ولی معنی جالبی نداره ، اسم یه بیماریه

معنيش چيه؟

مانیا خیلی قدیمی هست

بله دختر من هشت سالشه واسمش مانیاس

بنظرم قشنگ نیست عزیزم

اسم یه بیماری روان‌پزشکیه
دوره شیدایی در بیماران ۲ قطبی

با احترام قشنگ نیس مانلی بهتره

بله هیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش🩷 مامان کشمش🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی