به جای آزیترومایسین میشه فقط پلارژین داد ؟

۲ پاسخ

نه ازیستروماستین واسه عفونته اون واسه گلو و خلط

نه اگه عفونت داره حتما باید آزیترو بخوره

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی