۷ پاسخ

من پسرم عاشق ویفره

از شش ماهگی دادم ولی دخترم علاقه زیاد به شیرینی نداره نمیخوره در ماه شاید یک دونه بيسکوئيت بگیرم

من بعضی وقتا بیسکوییت مادر میدم میخوره

از ۶ماهگی مجازا

دکتر ب من گف از اول نه ماهگی بیسکوبیت اوکیه ولی نوعشو نمیدونم

دکتر به من گفت تا یک سالگی و اصلا نده تا دوسالگی ام ترجیحا بیسکوییتای مخصوص یا خودت درست کن

بیسکویت نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی