عدسی رو چه مدلی درست میکنید

۲ پاسخ

من عدس و گوشت و یدونه سیب زمینی و کمی اسفناج و نمک و فلفل و ادویه و آب قلم میریزم میذارم حسااابی بپزه آبش که رو به اتمام بود پیاز فراوون سرخ میکنم و بعد عدسیا رو با گوشتکوب له میکنم و پیازداغم میریزم داخلش و تمام. عالی میشه. با ابلیمو و سبزی خوردن میخوریم

پیاز داغ میکنم بعد زردچوبه ونمک میریزم بعد عدس هارو میریزم وقتی ۵ دیقه به اتمام پخت مونده آب قلم میریزم و نمک و کمی ابلیمو همین حالا بعضی ها رب هم تفت میدن یا سیب زمینی هم میریزن توش که به دلخواه هست اینا

سوال های مرتبط