۱ پاسخ

هم تو سوپ و اش میشه ریخت
هم ما یه مدل جنوبی درست میکنیم متفاوته
پیاز و سیر تفت میدی دال عدس رو می ریزی توش بهش اب و سیب زمینی‌نگینی اضافه میکنی
یه مقدار هم تمبر هندی رو خیس کن صاف کن بهش اضافه کن، معمولا هم باید تند باشه
البته ذائقه ای هست ما دوست داریم این مدلی

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۸ ماهگی