مامانم شما دوقلوهاتون چند وقت بود بردید سونوگرافی لگن؟

۱۰ پاسخ

من تا حالا نشنیدم بچه هارو ببرن سونوی لگن

من گفتن یک ماهگی ببرم ولی نبردم

دوهفتگی بردم

توبیمارستان بهم گفتن قل اول پسرمو بعدیکماهگی سونوی لگن ببرین
ماهم ۲۹رزه بردیم سونو کردیم وبه دکتر ارتوپد نشون دادیم گفت بعد ۳ماهه بیارین ماهنوز نبردیم این روزا وقت کنیم میبرم

۲۵روزگیشون

به اکثر دوقلوهایی که زیر ۳۷هفته متولد میشن سونو لگن اکو قلب و چکاب قرنیه و شبکیه چشم و توصیه میکنن ولی منم نبردم چون دکتر خودشون گفت همه چی شون اوکی هست و نمیخواد

من نبردم. از همون اول هم بردم پیش یکی از بهترین دکترهای متخصص. دکترشم چیزی نگفت.

من که دوقلوهام بعد از اینکه از NICU ترخیص شدن یکی از دوقلوهام رو گفت ببرین سونو لگن که یه ماهگی بردیم

چرا باید ببرید؟؟

تا حالا نشنیدم همه بچه هارو میبرن؟

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی