۴ پاسخ

من هنوز نگرفتم ولی سانی بیبی 17شهریور میگن قیمتاش خیلی خوبه پیچ اینستاگرام شونم پیدا کردم واقعن قیمتاش عالیه

من که منتظر تعیین جنسیتم اما برای کالسکه کریر رفتم بارنی توی بلوار سجاد ،خیلی خوب و تکمیل بود لباسم که آرمیتاژ برم احتمالا،ولی فردوسی ۱۷ شهریور هم میرم جنسیتش معلوم شه

پاساژ فردوسی،تو ۱۷شهریورم یه پاساژ هست

از کامیاب بزن تو اینترنت اونجا معدن سیسمونی داره خودم دیدم فقط نگرفتم منتظر جنسیت هستم و بعد بگیرم 💞🥰

سوال های مرتبط

مامان بچه سید🤍 مامان بچه سید🤍 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری