مامانا نظر بدید
بین اسم
آران
رادمان
آدریان

۸ پاسخ

آدریان خوبه
ولی بازم فک کن اسمای بهتر پیدا میکنی

هر سه اش خیلی قشنگه رادمان بیشتر

من اسم پسرمو گداشتم آدرین.آدریان سخته

رادمان‌ هم‌ شیک هم‌ خوش‌ صداهم‌ باابهت

رادمان

هیچکدوم🤕

رادمان هم تلفظش قشنگه هم راحت تره آدریان هم قشنگه

رادمان

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهورا کوچولو مامان ماهورا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وهشتم بارداری