۶ پاسخ

دومیلیون پول بدی بعد نیازت نشه حیفه میتونی باهمین پول یه وسیله برای بچت بگیری

بعضی بودن که میگفتن ماشیاف استفاده نمی‌کنیم دردنداریم داخل بیمارستان

سزارین دردی نداره که بخوای پمپ درداستفاده کنی

۲ تومنه

نمیدونم من میخام برم دولتی خداکنه اصلا داشته باشن

فک کنم یکی دوتومنه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها❤️ مامان جوجه ها❤️ ۸ ماهگی