اینم نهار دیار جانم

تصویر
۶ پاسخ

ناهار دیگه گلم چرا میگی نهار😂

پسر من اصلا گوجه نمیخوره
همش تف

چقدر گوجه :)
دختر من اگر گوجه بدم فقط گوجه رو میخوره لب ب چیز دیگه نمیزنه

نوش جانش ، میگم خانمی بچتون سیب زمینی زا میجوه چون پسر من قورت میده همه چیو

نوووووش

نوش جان

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آتاناز مامان آتاناز ۲ سالگی
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه ۲ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی