۱۵ پاسخ

شورتی سایز 5
اما اگه چسبی بخوام بگیر4چون شرتیا سایزشون کوچیک تره
پسرم 8کیلوعه

پسرم ۷کیلو هست سایز ۳میبندم

۶ ۱۰۰ منم سه میبندم

4 مای بی بی

دخترم ۶و ۱۰۰ هست سایز سه مولفیکس میبندم

این سری ۴ مولفیکس میخوام بگیرم

۳ مای بیبی پسرمنم ۶۳۰۰وزنش

مایبیبی 3 میزنم تموم شه ۴ میخرم

مای بیبی۴

۴ میبندم خیلی وقته

پسرم هفت کیلوعه
مای بیبی ۳

من ۴میبندم البته پسرم۸کیلوع

سایز ۳دیگه کوچیکه
من سایز ۴
بعضی وقتا ۵ میبندم

چهار بگیرید البته پوشک چه مارک. استفاده میکنید باهم فرق دارند

من سه مای بیبی میبستم الان سه مولفیکس می‌بندم آزاد تره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی