مامانا به بچه هاتون تن ماهی میدید؟

۱۴ پاسخ

خوب بجوشون ۲۰دقیقه کامل بجوشه ینی ۲۰دقبقه بعد قل زدن آب
مارک معتبر بگیر و کم بده

اره میدم دکترش گفت اشکال نداره فقط مارک خوب بخرید

من چندباری کم دادم خیلی هم دوست داره

من با برنج میدم به پسرم میخوره خیلی هم دوست داره

ن نمیدم

تاحالا ندادم

تا حالا ندادم

نه ندادم تا الان چون شیر میدم بهش نمیدم

من تاحالا ۱ دفعه دادم خودمونم نمیخوریم زیاد

نه

کم میدم اره جدیدا چقدر هم خوشش اومد هر چی ناسالم خوب نیست میخورن ها تا تهش

نه تا حالا ندادم

نه خوب نیست

منکک نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان 💙علی رضا💙 مامان 💙علی رضا💙 ۲ سالگی
مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی