خانما شما به بچه هاتون تن ماهی میدین

۱۱ پاسخ

کنسرو جات کلی مواد نگهدارنده داره چرا بهش بدم هیچ خاصیتی نداره و کلی ضرر داره خودم نمی‌خورم به بچه هم نمیدم

نه فقط خوده ماهی رو عاشقشه

خیر
ماهی میدم ولی

ن نمیدم فعلا

نه فقط قزل دادم تا حالا

نه من نمیدم
چون حس خوبی ب تن ندارم

نه هنوز ندادم

نه تا ۲سالگی نمیدم

من نه نمیدم جیوه داره

نه کلا به ماهی حساسیت داره🫠

بله
کم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۲ سالگی
مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی