۱۸ پاسخ

بله عزیزم عاشقشه

نه عزیزم غذای کنسروی کلا ندادم هنوز زوده بنظرم

تاحالاندادم فقط چندباری قزل الادادم

بله عزیزم منم گاهی میدم و دوس دارن بچه هام خودمم تن ماهی رو از خود ماهی بیشتر دوس دارم

من ماهی تن. تازه میگیرم..بهش هم میدم

در حد خیلی کم دادم

نه ندادم

نه ندادم خودمونم تن نمیخوریم رومون نمیوفته

منم یه چند باری دادم ولی بیشتر میجوه می ریزه بیرون. تا بخوره

نه کلا غذای کنسروی تا پایان ۲ سالگی ممنوعه

اره من میدم اما خیلی زیاد نه و اینکه با فاصله‌های زیاد اتفاقا خیلیم دوس داره

شیلتون میخوریم

من نمیدم ولی یوقت یجایی بخوره کاریش ندارم

بله من دادم..

نه عزیزم

نه نمیدم

اره میدم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی
مامان شایلی مامان شایلی ۲ سالگی