۵ پاسخ

من استفاده کردم از وزن ۴۸ رسیدم به ۷۴ وحشتناک چاق شدم ولی بعد زایمان دوباره به حالت اول برگشتم و الان ۵۳ کیلو هستم

مامانا عکس آتلیه درست میکنم با ۱۰۰ تومن همراه با آموزشم میفرستن با یه عکس رایگان

من ی ماه کامل خوردم ترسیدم برگرده ی بسته دیگ گرفتم ولی کامل استفاده نکردم الانم ۱ماه استفاده نکردم هنوز ک برنگشته

اصلا نخوری جواب میده ولی خیلی عوارض داره وقتی هم دیگه نخوری دوباره لاغر میشی

خودم نخوردم از یک‌سالگی ب پسرم دادم تپل شده بود

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی