۳ پاسخ

علائم تخمگذاری هم ندارم امکان داره مثبت کاذب باشه؟

من جات بودم امشب اقدام میکردم پس فرداهم همین طور چون فرداشب زیاد خوب نیست شب سه شنبه محسوب میشه ولی چهارشنبه شب خیلی خوبه اثرش نطفه منظورمه امشبم خیلی اثرش مثبته

فردا مثبته

سوال های مرتبط

مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته هشتم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان کارن 🩵 مامان کارن 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری