۵ پاسخ

به بچه اول هم میدن؟ آدرس سایتش رو دارید؟

والا منکه هنو چهارماهه ثبت نام کردم ک هنو هیچ خبری نیس

کجابایدبریم درخواست بدیم مدارک چی میخواد

ما که آشنا داشتیم یه هفته ای گرفتیم

نزدیک دوماهه نوشتیم هنوز ک نوبتمون نشده

سوال های مرتبط

مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی