۶ پاسخ

برا من ۳۸ هفته نوبت داده

هرکی ک زودتر رفت بیاد بگه چجوری معاینه شده درد داشته یا ن من ک اطرافیان میگن نرو نمیدونم چ کار کنم

من الان ۳۷ هفته و ۳روزم هنوز نرفتم گفتم شنبه میرم واس معاینه ببینم چن سانتم

۳۷ کامل

برا من 38 نوبت زده برا معاینه

۳۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی