خانوما سونوگرافی چطوره وزن بچم خوبه؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبه ماشالله فقط یکم بیشترازنظرغذایی برس به خودت هنوز۵هفته دیگه وقت داری

شما ۳۳ هفته هستی بچه نزدیک ۲ کیلوعه
سزارینی هستی این ینی امکانش هست ۳۸ بری برای سز
تا زایمان ۵ هفته فرصت داری
حلیم بستنی خامه و عصاره پاچه گاو
و مهم تر از همه پودر لیدی میل شروع کن هرروز ی لیوان همراه شیر بخور
عصاره پاچه گاو بگبر بریز تو لیوان سر بکش
هرروز خامه بخور بستنی همش شکر نخور حلیم خیلی خوبه

گهواره طبق چی تنظیم کردی دوهفته تفاوت داره باسونو؟

ماشاالله عالیه

بله خوبه

همه چی خوبه بنظرم

طبق انتی چند هفته بودی

سوال های مرتبط

مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی
مامان آرازکوچولو👼 مامان آرازکوچولو👼 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری