اینم سونوگرافی وزن ک دادم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

سلام مامان پناه سنوت هزینش چقد شد ؟ منم گفتم سنو اخر بیام دزفول البته سنوگرافی بهزادی رو تعریف دادن زیاد

مایع دور جنین چنده

بچت که سفالیکه
وزنش ۲کیلو۳۰۰هست
خوبه همه چیش

بیوفیزیکالت عالی بوده امتیاز کامل رو گرفته
وزنشم خوبه
حالتشم سفالیک
همه چیش خداروشکر خوب بوده

خوبه ولی می‌تونه بیشتر بشه

خوبه بنظرم،سونو یا دکترت چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان پناه 💕🌱 مامان پناه 💕🌱 ۲ ماهگی
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی