هاله داره یا من توهم زدم؟🥺

تصویر
۱۲ پاسخ

نداره من ندیدم

این داره

برو بتا بده ... بخاطر بی بی چک نمیگم .... خواهرزاده شوهرم از تابستون درگیر کیست آندومتریوز بود امروز فهمید ۱۵ هفته بارداره

منفیه

منفیه

منفیه

نه منفیه

دوست داری توهم زده باشی یا نه

نه گلم

داره هاله😁😍😍

ن نداره

بنظر توهم زدی ولی یدونه هگ با روژان بزن

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته دوم بارداری
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی