به نظرتون دختره یا پسر؟؟

تصویر
۹ پاسخ

برا منم شکم بالام تیزه پسره

پسر

دختررر

پسر پایین میشه اصولا
واسه منم پایینه و تیزه
شیکه خارجیه 😅

دختر اس

بچه اولتونه؟

الان بچه ک خیلی کوچیکه نمیشه فهمید
من ۱۷هفته کلن شکم یه زره دارم

دخیی😂

پسره فک کنم شکم منم اینطوری بود😅

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۶ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سامیار مامان آقا سامیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ARIYA TANIYA مامان ARIYA TANIYA هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته چهلم بارداری