ازمایش خون ان تی کجا مشهد برم ؟

۸ پاسخ

جهاددانشگاهی

من آزمایشگاه پارسه رفتم احمد اباد

پاسارگاد

ازمایشگاه پردیس رفتم من خوب بود

من رفتم صبح زود سونو با سونو رفتم آزمایشگاه نیاز به نوبت قبل نداره ولی اول باید بری سونو با سونو باید بری از سونوفوتو کپی میگیرن

من جهاد دانشگاهی رفتم هم قیمت خوب بود هم دقت هم تمیزی

من که رفتم جهاد دانشگاهی خیابون رازی خیلی هم قیمتش خوب بود دقیق هم هست

من جهاد دانشگاهی رفتم هزینش خیلی کم شد نصف شد و دقیق هم هس من دکترم تایید کرد

سوال های مرتبط

مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان בلــ‌‌ـღـسا مامان בلــ‌‌ـღـسا ۳ سالگی