خانوما تهوع تا کی هست؟😭😭😭😭😭

۱۷ پاسخ

تا الی آخر😭😭

عزیزم شما اخرش پیش کی رفتی دکتر ک باردار شدی

منم داغونم از تهوع
همش احساس مسمومیت و رو دل دارم

بستگی به بدنت داره
من ۱۴ هفته کم شد

من لیموترش استفاده کردم دوروزه تهوع م کلا قطع شده بهظم زیاد فکر نکن

تازه شروع شده منکه هنوز بالا میارم

من هنوز ندارم

من ۹ هفته بهتر شدم به لطف سیرابی

من هنوزم دارم با بویایی بیشتررر

منم دارم 😭

تا ماه چهارم یا وسطای پنجم خودمم درگیرشم روزی ۶,۷بار بالا میارم بدون اینکه ی لقمه بخورم جون برام نمونده بخدا

من هنوزم دارم

من برای پسراولم تا4ماه بود، برای پسردومم تالحظه زایمان من بالامیاوردم وحالت تهوع داشتم

من هنوزم دارم

منکه هنوز ادامه داره و به زور سرم میتونم یکم غذا بخورم

مال منکه ادامه داره🥲

از کی تهوع داری 😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری