خانوما تهوع تا چندهفتگی هست؟؟
🤕🤕

۱۰ پاسخ

من تا زایشگاه😐

من هنوز دارم کلافه شدم دیگه هیچ کار نمیتونم انجام بدم

میگن از اول چهار ماهگی قط میشه منکه دارم روزشماری میکنم زودتر برسه🥲واقعا کلافه شدم

واای نگو ک امروز ۵ بار برام پیش اومد

من با شروع ۴ماهگی حالت تهوعی شدم 😩😄

منم چهار ماهم هنوز تهوع دارم:)

من هنوز دارم🥲🤦‍♀️

خیلی بده🫠🥲
البته من معدم درد میکنه ک حالت تهوع میگیرم
چون قبلا رژیم های سخت میگرفتم

فعلا ک هست😣

من با شروع چهارماهگی رفت

سوال های مرتبط

مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیستم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته هفدهم بارداری